Sunday, October 2, 2011

fEEL eMpTy....

wow... da lama ek xtulis blog nie .. . huhu ... ari nie rasa nk tulis plak da lama xtulis .. tp bkn ada org nk baca pown kan kan .. sj ja aku nk simpan semua luahan hati aku kat sni ... xpa kan kan ... ari ni second day my ex-gf... terkejut jgk tadi time tgh best2 men gam empire tiba2 plak ada calling dari si dia... hmmm tersentak jugak ... apa apa pown aku approciate ar sbb dia sudi tepon aku lagi walaupun kami bkn dah xda papa lagi ... knpa ek ??? knpa ek dia tpon aku ... ala dpt tepon free mmg r dia tepon... knp aku slalu pk negetif ek .. hmm napa bila aku tulis ada perkataan ek ??? yyYYYY ??? huhu sbb aku dok jb sekang .. sib bek la aku dok jb sekang .. kalo aku dok kedah sekang mungkin lagi dasat dowh penderitaan aku y aku kena tanggung.. sakit dowh putus cinta... hanya yg penah alami akan merasa dowh ... sejauh mana cinta aku kat dia ek ... nmpak mcm2 besa2 ja... tak la byk sgt perngorbanan aku kat dia ... tapi yg pasti kan ,,, sampai sekarang pn aku xbley dowh nk lupakan dia ... y all dis must be hapen to me ... damn je my feeling sejak kebelakangan nie... aku tgh melalui liku2 yg sukar dlm hidup aku sekang nie ... ya allah ya tuhanku tabahkan la hati ku ini ya allah ... sesungguhnya aku hanya lah seorang insan y lemah ... eh td aku bg taw dia tepon aku kan kan kan ... huhu tadi kn aku da la tnya dia sket2 psaal org y berjaya rampas dia dari aku tu kan ,,, dia pon ada la bagi taw sket2 kn .. tp yg tu aku malas la nk tulis sbb hati ku ini masih terluka bro... eh ... panjang sgt tulis nie... reja xsiap lagi ... apa la aku nk jadi ek .. masalah belajaq lagi sepasai ... hmmm sabar jela ek .. zaki byk2 kn mohon petunjuk ... zaki bawak2 la sembahyang zaki ... jangan malas sgt sembahyang tu ... baru la rasa tenang ... hmmm saja ingatkan diri sendiri ... hehe ,,, sowie2 ek ... da nk sambung wat keja .. t bila aku da free nnti aku taip lagi ek .. tuk diri sendiri ja... hehe ... saya tak tulis utk awak baca k .. huhu ,,, gua ketawa dalam duka bro.. muka ja gangster tp still ada taman dalam ati gua nie... selamat malam ...

No comments:

Post a Comment