Sunday, March 13, 2011

Damn Of This FeELing

da lama aku xupdate blog aku nie ... bila aku ada masalah ja baru la aku nk teringat kat blog nie sbb aku nie xsuka kongsi masalah aku dengan org lain ... jarang sial aku cerita semua kisah aku dengan org.. skrg nie aku da krisis yg agak meruncingkan .. macam biasa la bila aku bz ja dgn keja aku, aku terabaikan la ratu hati aku y sorng nie.. selalu plak time nie jadi time2 aku nk exam.. kenapa sial benda nie berlaku ... byk benda sial aku nk kena pikiaq .. . bertambah++ sial masalah aku .. otak sial nie da mcm nk pecah sial ... byk plak perkataan sial aku guna sejak dok jb nie .. ntah aku pn xtaw apa akan jadi kesudahannya nnti .. apa2 pown aku still syg bangat sama dia .. dia lah org pertama dan mungkin y terakhir bagi diriku.. kalo terakhir tu hopefully time nafas aku y terakhir la... susah sial nk handle sorg pompuan ... tp dia penting sial dlm hidup aku .. apa la sial .. ya allah ya tuhan ku ... kuatkan lah semangat hambamu ini... aku da xmampu nk tanggung segala benda y bermacam2 nie .. sesungguhnya aku insan y cukup lemah ..

No comments:

Post a Comment